Tweedehands Hyundai i10 kopen?
Hyundai i10 1.0i Comfort / 1e eigenaar / Airco / Cruise Contro
Bouwjaar: Apr 2018Energielabel:-Km-stand: 110.794 kmGebruikersoordeel():€ 8.450,-- Benzine
- Handgeschakeld
BOVAG GarantieNAP-CheckHet NAP-logo staat alleen bij voertuigen die gecheckt zijn bij de RDW en waarbij de RDW een logisch oordeel heeft afgegeven ten aanzien van de reeks kilometerstanden.
BOVAG GarantieTot 12 maanden na aankoop worden gebreken kosteloos hersteld*.
Onpartijdige Hulp bij Klachten in geval van onenigheid over de uitvoering en uitleg van de BOVAG Garantie en BOVAG Algemene Voorwaarden.
Toegang tot de Geschillencommissie (indien bemiddeling niet leidt tot een oplossing).
Nakomingsgarantie: als de Geschillencommissie een bindende uitspraak doet in een zaak, dan staat BOVAG, binnen grenzen, garant voor nakoming van die uitspraak.
De voorwaarden zijn afgestemd met de ANWB en Consumentenbond.
* Zie www.bovag.nl/garantie voor de voorwaarden€ 8.450,-Apr 2018110.794 kmGebruikersoordeel():Autobedrijf Van Ramshorst B.V.
NIJKERK
Online sinds > 1 maand
Bewaar deze auto
Hyundai i10, occasion uit de A-klasse
Hyundai behoort tot de best verkopende autofabrikanten van Zuid-Korea. Opgericht in 1967, werden eerst wagens voor Ford geassembleerd. Halverwege de jaren 70 kwam middels een auto in de compacte klasse een eigen ontwerp van de band. Ook daarna is Hyundai veelal kleine modellen blijven produceren. Een van de recentere wagens uit de miniklasse is de Hyundai i10. Hij is de opvolger van de qua grootte vergelijkbare Atos, die sinds 1997 in het aanbod was opgenomen. In de loop van 2006 kwam er een eind aan de productie van dit model en werd een nieuwe wagen in het A-segment ontwikkeld. De presentatie van de i10 vond in oktober van 2007 plaats in India. Oorspronkelijk was hij dan ook bedoeld voor de Indiase automobilist.
Tweedehands auto in vier Europese varianten
In navolging van zijn voorganger, werd ook de i10 alleen als vijfdeurs hatchback uitgegeven. Dit had mede te maken met de populariteit van deze carrosserievorm in India, waar het model in 2008 de titel Auto van het Jaar verwierf. Nadat de Hyundai i10 ook in andere Aziatische landen met gejuich was onthaald, duurde het niet lang voordat de voordelige auto in meer werelddelen beschikbaar kwam. In Europa zijn er vier uitvoeringen van verschenen, te weten Comfort, Classic, Eco Blue en Style. De Eco Blue was uitgerust met een één liter motor, maar het standaardmodel beschikte aanvankelijk over een 1,1 liter of 1,2 liter benzinemotor. Hoewel van hetzelfde type, waren deze schoner dan de Atos-motoren. In Europa is de i10 eveneens als dieselauto met een 1,1 liter benzine uitgebracht.
Klaar voor tweede generatie
Een facelift van de eerste generatie van de Hyundai i10 leidde in september 2010 tot een nieuw uiterlijk. Het frontje kreeg een andere grille, terwijl tevens het design van de voor- en achterlampen en van de beide bumpers werd herzien. In het interieur waren kleuren gewijzigd en subtiele accenten aangebracht. Met de make-over werd de 1,2 liter benzinemotor vervangen door een nieuw 1,2 liter exemplaar. Eind 2012 verscheen in de vorm van de Hyundai BlueOn een elektrische i10-versie, die overigens uitsluitend bestemd was voor Zuid-Korea. In datzelfde jaar begon de fabriek ook met het ontwerpen van een tweede generatie van de hatchback. Het vernieuwde model werd in 2013 op de autobeurs van Frankfurt gepresenteerd.
Grotere en bredere Hyundai i10
Hoewel nog steeds een compacte wagen, was de i10 anno 2013 vergeleken met het eerste design een paar centimeter langer en breder geworden. Deze aanpassingen zorgden ervoor dat de bagageruimte van de kofferbak vergroot werd tot 252 liter. De auto is in januari 2014 in de verkoop gegaan bij de Europese Hyundai-dealers, waar hij verkrijgbaar was met keuze uit drie motoren. Het aanbod bestond in eerste instantie uit een 66 pk-benzinemotor van één liter, een 87-pk 1,2 liter benzinemotor en een één liter 67 pk-bifuelmotor. Korte tijd later is er een 1,1 liter dieselexemplaar aan de motoropties van de Hyundai i10 toegevoegd.