Opties
Informatie van de verkoper
Auto krijgt geen smering bovenin, verdere diagnose is niet gesteld. Koud kan de auto prima rijden. Auto heeft laat vocht via de speakers binnen.
Seat Leon 1.8 Turbo 20v, Origineel Nederlands, APK bij binnenkomst verzorgd, Distributie vervangen 06-12-2021/354.655km,
Meer informatie
Algemene informatie
Modelreeks: 2000 - 2005
Modelcode: 1M1
Technische informatie
Koppel: 235 Nm
Acceleratie (0-100): 7,7 s
Topsnelheid: 229 km/u
Maten
Lengte: 418 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 1.809 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieurkleur: Stof zwart
Milieu
Energielabel: E
Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket:
Aanvullende opties en accessoires
Exterieur
Interieur & Comfort
Veiligheid
Seat Leon 1.8 Turbo 20v, Origineel Nederlands, APK bij binnenkomst verzorgd, Distributie vervangen 06-12-2021/354.655km,
Meer informatie
Algemene informatie
Modelreeks: 2000 - 2005
Modelcode: 1M1
Technische informatie
Koppel: 235 Nm
Acceleratie (0-100): 7,7 s
Topsnelheid: 229 km/u
Maten
Lengte: 418 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 1.809 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieurkleur: Stof zwart
Milieu
Energielabel: E
Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket:
- Kenteken tenaamstelling
- Vloeistofcheck
- Schoonmaken
Aanvullende opties en accessoires
Exterieur
- achterspoiler
- buitenspiegels in carrosseriekleur
- buitenspiegels verwarmbaar
- bumpers in carrosseriekleur
Interieur & Comfort
- achterbank in delen neerklapbaar
- bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- elektrische ramen achter
- lederen versnellingspook
- middenarmsteun voorin
- stuur verstelbaar
Veiligheid
- alarm klasse 1(startblokkering)
- elektronische remkrachtverdeling
- hoofdsteunen achter