Renault 4 TL

Gewijzigd sinds 1 week
Blokweg logoBereken je autolening

Renault 4 TL

(Financieren?)
€ 8.750,-
Incl.BTW
€ 7.231,-
Excl. BTW
  • BouwjaarJan 1981
  • Kilometerstand25.000 km
  • Vermogen29 PK
  • BrandstofBenzine
  • SchakelingHandgeschakeld
  • APK totJuli 2024
  • KenmerkenGeelOverig5 deuren
  • KentekenX-835-GH

Informatie van de verkoper

IN ENGLISH BELOW DUTCH TEXT
Met 8 miljoen exemplaren heeft de R4 de 2cv verslagen in productieaantallen. Op andere vlakken hebben ze elkaar vanaf ’61 ook beconcurreerd, waar de prijzen over beide kampen verdeeld zijn. Hoe dan ook, wij vinden de R4 ook leuk!

In Nederland stopte de levering al in ’86. In diverse andere Europese landen liep de levering en productie gewoon door. In Spanje werden ze ook nog wat langer geleverd. Ze rijden daar best veel rond. Deze gele schoonheid haalden we uit Zuid Spanje, in de buurt van Malaga.

We vielen voor zijn vrolijke kleur en leuke details, nog net met een hint naar de seventies. Ook het interieur past hier uitstekend bij. De mensen waar hij van gekocht werd vertelden dat ze hem al heel lang hadden, de zon-geteisterde lak eens hadden laten vernieuwen en dat de kilometerstand echt zonder een 1 ervoor gelezen moest worden.

Buiten de recent vermelde standen op het keuringsrapport hebben we er geen bewijs voor, dus beoordelen we hem op wat we zien; een leuk, vrolijk autootje dat er op veel plekken net zo fris uitziet als zijn kleur, en her en der wat aandacht aan koets en techniek kan gebruiken, dus dat zullen we hem geven.
Hij is dan wel niet zo vlot als zijn broer de GTL met 1100cc, maar met 850cc kom je ook best leuk met het verkeer mee, op een onthaastende wijze.

Wij gaan hem Nederlands ingezetene maken en zorgen dat hij klaar is voor veel rijplezier. Gaandeweg wordt dan ook zijn prijs duidelijk.

IN ENGLISH
With 8 million units, the R4 has beaten the 2CV in production numbers. They have also competed with each other in other areas since 1961, where the medals are divided between both camps. Anyway, we like the R4 too!

In the Netherlands, deliveries stopped in '86. Delivery and production continued in various other European countries, like in Spain. They drove around there quite a lot. We got this yellow beauty from southern Spain, near Malaga.

We fell in love with its shiny color and nice details, with a hint of the seventies. The interior also fits in perfectly with this. The people it was bought from said that they had had it for a long time, had had the sun-damaged paint renewed and that the mileage should really be read without a 1 in front of it.

Apart from the recently stated kilometers on the inspection report, we have no evidence of this, so we judge it on what we see; a nice, appealing little car that looks as fresh as its color in many places, and could use some attention to the body and technique here and there, so we will give it exactly that.
It may not be as quick as its GTL-brother with 1100cc, but its 850cc can also keep up with traffic quite nicely, in a relaxing way.

We are going to make it a Dutch resident and ensure that it is ready for a lot of driving pleasure.

Meer informatie

Laadvermogen: 377 kg
GVW: 1.090 kg
Max. trekgewicht: 555 kg
Emissieklasse: Euro 0
Motorrijtuigenbelasting: geen

Stofkuipstraat 31531 NC WORMER

Sander Aalderink

Aanbod van deze aanbieder

Neem contact op