Dodge Viper SRT-10 ZB1 - German delivered - Side Pipes -

Gewijzigd sinds 1 week
Blokweg logoBereken je autolening

Dodge Viper SRT-10 ZB1 - German delivered - Side Pipes -

(Financieren?)
€ 62.500,-
  • BouwjaarMrt 2004
  • Kilometerstand68.501 km
  • Vermogen506 PK
  • BrandstofSuper Plus 98
  • SchakelingHandgeschakeld
  • KenmerkenGrijs, Metallic lakCabrio2 deuren
  • Kenteken70-TL-HS

Opties

Informatie van de verkoper

English / German below

– The streets could be your playground. Be the bully. – Dodge Viper

Het is een auto die in elke zin van het woord extreem is en dat zelf ook absoluut niet ontkent. De SRT 8.3 V10 doet je helaas tegenwoordig eerst denken aan het nieuwste model Dyson, maar nee, dit is nog een échte auto. De brede heupen, de enorm lange neus en het korte kontje verklappen direct dat dit geen gemiddelde Amerikaan is. Ook de rijervaring is niet anders te beschrijven dan bruut. Dankzij de koppeling kan je leg day voortaan overslaan en voel je je iedere keer als je ergens aankomt, een winnaar. Want wat kan dit ding onvergefelijk zijn; bij verkeerd koppelen slaat hij niet af, hij herasfalteert de straat. Sorry buurman!

Die van ons is van de derde generatie. Onderstel technisch veranderde er niet heel veel, maar hij kreeg wat meer gif in z’n donder. Ook hadden ze door dat het best eng werd op hogere snelheid zonder te denken aan aerodynamica, dus dankzij de vernieuwde bodem diffuser kreeg je op hoge snelheid een gemiddelde amerikaan erbij; 122 kilo! En tuurlijk, het dashboard en knoppen zijn gemaakt van het soort plastic waar wij onze broodtrommel niet van zouden maken. Maar gaat het daar nou om? En belangrijker nog; Doet het afbreuk aan de ervaring? Absoluut niet. De essentie is er en dat is wat telt!

Die van ons is een officieel EU geleverde versie, te herkennen aan de uitlaten die door zijn getrokken naar achteren. Wij zouden het terugbouwen naar de side-pipes, maar wie zijn wij! Met haar relatief lage kilometerstand, dealer onderhouden historie en warm liefhebbers nest verleden is dit er eentje om te koesteren. Helaas na 27 jaar nu al historie dankzij Greta. Wij vinden het een absolute Cool Classic that’s living the Hemi dream!

Grab life by the horns,

Zien we je snel?

--

English.

- The streets could be your playground. Be the bully. - Dodge Viper

It is a car that is extreme in every sense of the word and does not deny it at all. The SRT 8.3 V10 unfortunately first reminds you of the latest model Dyson, but no, this is still a real car. The wide hips, the enormously long nose and the short butt immediately reveal that this is not an average American. The driving experience is no different than brutal. Thanks to the clutch you can skip leg day from now on and feel like a winner every time you arrive. Because what can this thing be unforgivable; in case of a wrong pairing, it doesn't turn away, it re-asphalted the street. Sorry neighbour!

Ours is from the third generation. His chassis didn't change much technically, but he got a bit more poison in his thunder. They also noticed that it got pretty scary at higher speeds without thinking of aerodynamics, so thanks to the new bottom diffuser you got an average American at high speed; 122 kilos! And of course, the dashboard and buttons are made of the kind of plastic that we wouldn't make our lunchbox out of. But is that what it is all about? And more importantly, does it detract from the experience? Absolutely not. The essence is there and that's what counts!

Ours is an official EU-delivered version, recognisable by the exhausts pulled through to the back. We would build it back to the side-pipes, but who are we! With its relatively low mileage, dealer maintained history and warm enthusiast's nest past, this is one to cherish. Unfortunately after 27 years already history thanks to Greta. We think it is an absolute Cool Classic that's living the Hemi dream!

Grab life by the horns,

Will we see you soon?

--

German.

- Die Straßen könnten Ihr Spielplatz sein. Seien Sie der Tyrann. - Ausweichende Viper

Es ist ein Auto, das in jeder Hinsicht extrem ist und es überhaupt nicht leugnet. Der SRT 8.3 V10 erinnert leider zunächst an das neueste Modell von Dyson, aber nein, das ist immer noch ein echtes Auto. Die breiten Hüften, die enorm lange Nase und der kurze Hintern lassen sofort erkennen, dass dies kein durchschnittlicher Amerikaner ist. Das Fahrerlebnis kann nicht anders als brutal beschrieben werden. Dank der Kupplung können Sie von nun an den Etappentag überspringen und sich jedes Mal, wenn Sie ankommen, wie ein Sieger fühlen. Denn wie unverzeihlich kann diese Sache sein; wenn man sich falsch paart, wendet sie sich nicht ab, sondern geht wieder auf die Straße. Entschuldigung, Nachbar!

Unsere ist die dritte Generation. Das Fahrgestell änderte sich technisch nicht viel, aber er bekam etwas mehr Gift in seinen Donner. Sie haben auch bemerkt, dass es bei höheren Geschwindigkeiten ziemlich beängstigend wurde, ohne an die Aerodynamik zu denken. Dank des neuen Bodendiffusors haben Sie also einen durchschnittlichen Amerikaner bei hoher Geschwindigkeit; 122 Kilo! Und natürlich sind das Armaturenbrett und die Knöpfe aus der Art von Kunststoff, aus dem wir unsere Lunchbox nicht herstellen würden. Aber ist es das, worum es geht? Und, was noch wichtiger ist, schmälert es die Erfahrung? Auf keinen Fall. Die Essenz ist da, und das ist es, was zählt!

Unseres ist eine offizielle von der EU gelieferte Version, erkennbar an den nach hinten gezogenen Auspuffen. Wir würden es bis zu den Side-Pipes zurückbauen, aber wer sind wir! Mit seiner relativ geringen Laufleistung, der von Händlern gepflegten Geschichte und der warmen Nest-Vergangenheit von Liebhabern ist dies eine, die man in Ehren halten sollte. Leider nach 27 Jahren bereits Geschichte dank Greta. Wir denken, es ist ein absoluter Cool Classic, der den Hemi-Traum lebt!

Das Leben bei den Hörnern packen,

Wir sehen Sie bald wieder?

Meer informatie

Laadvermogen: 117 kg
GVW: 1.757 kg
Interieurkleur: Zwart
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Afleverpakket: Nieuwe APK Volle tank

Aanvullende opties en accessoires

Comfort & Interieur
  • Armsteun voor
  • Hoofdsteunen voor

Exterieur
  • Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
  • Bumpers in carrosseriekleur

Overig
  • 3 punts veiligheidsgordel

Energiestraat 31411 AN NAARDEN

Robbert Buijs

Aanbod van deze aanbieder

Neem contact op