Opties
Informatie van de verkoper
Voorzien van o.a.: Airco, Cruise controle, Bluetooth carkit, 5 deurs, USB aansluiting en NAP.
De Punto rijdt, remt en schakelt goed.
Rondom staat die op Vredestein zomerbanden.
Het is een prettige auto om mee te rijden.
Op de ECO stand erg zuinig en rustig, wanneer je de ECO uitzet ook een auto met lekkere power!
Van binnen en buiten een nette en fijne auto.
Deze motoren zijn voorzien van een distributie ketting deze gaan een autoleven lang mee.
APK tot 28-6-2026.
Kortom zoek je een complete, zuinige en stoere auto? Kom dan zeker kijken bij deze Fiat Punto!
Vragen? Bel, Mail of WhatsApp gerust!
Inruil van harte welkom.
!!LET OP: Alleen op afspraak geopend!!
Telefonisch bereikbaar elke dag van 9:00 tot 22:00.
Wij als Krieger Auto's zijn al meer dan 10 jaar specialist in auto's van het kleine segment tot € 6.000,-
WhatsApp altijd bereikbaar: 06-30195281
Meer informatie
Algemene informatie
Modelreeks: aug. 2012 - jan. 2013
Kenteken: 25-ZBS-7
Technische informatie
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 12,7 s
Topsnelheid: 172 km/u
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 400 kg)
Wielbasis: 251 cm
Milieu
CO₂-uitstoot (NEDC): 98 g/km
Energielabel: A
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 140 - € 154 per kwartaal
Aanvullende opties en accessoires
Entertainment & Media
- Audio installatie premium
- Bluetooth
- multimedia-voorbereiding
Exterieur
- achterspoiler
- buitenspiegels in carrosseriekleur
- side-skirts
Extra
- NAP
Interieur & Comfort
- 5 deurs
- achterbank in delen neerklapbaar
- armsteun voor
- bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- buitenspiegels verwarmbaar
- elektrische ramen achter
- Extra getint glas achter
- hoofdsteunen achter
- lederen versnellingspook
- lendesteunen (verstelbaar)
- stuur verstelbaar
Veiligheid & Techniek
- alarm klasse 1(startblokkering)
- elektronische remkrachtverdeling
- hoofd airbag(s) achter
- hoofd airbag(s) voor
- Iso fix aansluiting
- stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk