Ferrari 488 GTB | Racing seats | JBL | Carbon interior | Camer

Gewijzigd sinds > 1 maand
Blokweg logoBereken je autolening

Ferrari 488 GTB | Racing seats | JBL | Carbon interior | Camer

(Financieren?)
€ 239.500,-
  • BouwjaarOkt 2017
  • Kilometerstand41.950 km
  • Vermogen669 PK
  • BrandstofSuper 95
  • SchakelingAutomatisch
  • KenmerkenRoodCoupé2 deuren2 zitplaatsen

Opties

Informatie van de verkoper

Ferrari 488 GTB Rosso Corsa

Het puurste Italiaanse ingrediënt komt niet uit de keuken, maar uit de Ferrari fabriek in Maranello. Geef toe: wie in staat is om een extreem opwindende machine te ontwerpen als de 488 GTB verdient een standbeeld. Puurder dan dit Rosso Corsa gespoten exemplaar krijgt u ‘m niet! En dat heeft niet alleen met de vurige kleurstelling te maken… Er is namelijk heel veel carbon aan boord van V8-aangedreven supercar. Waaronder in de vorm van lichtgewicht Goldrake Racing Seats. De wow-factor wordt nog heviger bij het horen van de sportuitlaat; dit is niet ‘zomaar’ een snelheidswonder. Dit is een sensatiestuk op 20 inch wielen dat schreeuwt om een zware rechtervoet! Wij leveren de Ferrari 488 GTB, de opwindendste in zijn soort, compleet met volop carbon, een camera en JBL audiosysteem. Die laatste zit er puur voor de vorm. Kenners weten waarom…

Exterieur
De 488 Gran Turismo Berlinetta is de meest ongezouten supercar uit zijn klasse. Vergelijken heeft geen zin; de Ferrari is uniek als het om beleving gaat. Meer emotie kunt u onmogelijk van een moderne sportauto vragen! Dit begint al bij de looks: het design is aerodynamisch gezien het ideaalbeeld van engineers. U hoeft echter geen technicus te zijn om de flamboyante carrosserie te kunnen waarderen; elke lijn ademt perfectie en oog voor detail. Dat de Ferrari 488 GTB een spannende verschijning is, is een understatement. Laat staan in Rosso Corsa. De knalrode koets heeft dermate veel passie en vuur in zich dat de aarde lijkt op te warmen zonder brandstof te verstoken. De Italiaan kijkt enorm fel uit zijn scherp gestylede koplampunits en het venijn zit hem optisch gezien zeker in de staart, verwijzend naar de carbon rear air-ducts naast de enkele ronde achterlichtunits per kant. Het blijkt slechts een warmlopertje voor één groot carbon feest… Dit recept voor spektakel staat op 20 inch Forged Diamond wielen met daarachter Giallo remklauwen. Laatstgenoemde optie correspondeert op zijn beurt met de Scuderia Ferrari Shields op de voorste schermen. Zó hoort een Ferrari te zijn!

Interieur
De 488 GTB cockpit is letterlijk een cockpit: de rev-counter heeft een centrale positie ingenomen in het digitale instrumentarium en de omliggende carbon inserts staan gericht op de bestuurder. Nero leder overheerst op het dashboard, maar wordt in stijl onderbroken door lichtgewicht lijsten uit het Carbon Racing Package. Het stuurwiel heeft een afgevlakte onderzijde en bevat bovenin geïntegreerde LED’s die dienstdoen als Shift Indicator. Beide delen zijn gegoten in carbon, net als de Shift Paddles achter het stuur, en maken deel uit van de Carbon Driver Zone. Hoe racy wilt u het hebben…? Nog hebberiger worden we van de Carbon Goldrake Racing Seats. Echt goud zou te zwaar zijn voor een pure machine als dit, dus hebben de zetels een Alcantara afwerking op de zitting + rugleuning. Grigio Chiaro contraststiksels sieren het binnenwerk tot in detail op. De Giallo Cavallino logo’s in de hoofdsteunen vormen de terechte uitzondering met hun knalgele kleurstelling.

Opties & extra’s
Spartaans kunnen we deze hardcore racer voor op straat echter niet noemen. Misschien is de Ferrari daar ook wel te modern voor. Aan boord treft u zaken als parkeersensoren plus een camera die de 488 GTB keurig de garage of een parkeervak in begeleiden. Het JBL audiosysteem heeft een uitstekende sound, maar doen we desalniettemin af als ‘compleet overbodig’. Immers, achterin ligt een parel van een V8 opgesteld die – zeker in combinatie met de sportuitlaat – beter weet wat muziek betekent dan alle wereldberoemde artiesten bij elkaar.

Techniek & performance
De 3,9 liter 8-cilinder representeert superkrachten in de meest letterlijke zin van het woord. In totaal worden 670 paarden opgetrommeld als de 0-100 km/h sprint in 3 seconden moet worden afgelegd. Minder dan 6 tellen later raast u voorbij de 200 km/h. We hoeven dus niet uit te leggen dat die topsnelheid van 330 km/h wel een keer bereikt is… De Twin-Scroll Turbo-motor is indrukwekkend, maar zou nergens zijn zonder de ongekende hoeveelheid grip van de Ferrari 488 GTB. Deze Italiaan is meer gehecht aan het asfalt dan liefhebbers aan hun droomauto. Hoewel, misschien wordt daar straks verandering in gebracht…?

Met hartelijke groet,
team Prins

Meer informatie

Algemene informatie
Modelreeks: jul 2015 - dec 2018

Technische informatie
Koppel: 760 Nm
Wielbasis: 265 cm
Tankinhoud: 78 liter
Acceleratie (0-100): 3,0 s
Topsnelheid: 330 km/u

Interieur
Interieurkleur: Zwart

Milieu
Energielabel: G

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen

Aanvullende opties en accessoires

Exterieur
  • Carbon rear air-ducts
  • Speciale kleur

Infotainment
  • Audio installatie premium
  • JBL audio
  • Navigatiesysteem full map

Interieur
  • Carbonafwerking interieur
  • Carbon inleg in stuurwiel
  • Carbon stuurwiel
  • Giallo Ferrari logo's in hoofdsteunen

Veiligheid
  • Achteruitrijcamera
  • Alarm klasse 1(startblokkering)

Overige
  • Carbon exterieur delen

Galvaniweg 18071 SC NUNSPEET

Afdeling Verkoop

Aanbod van deze aanbieder

Neem contact op