Ferrari 550 Maranello - Fully Documented - Brand New Belts -

Gewijzigd sinds 1 week
Blokweg logoBereken je autolening

Ferrari 550 Maranello - Fully Documented - Brand New Belts -

(Financieren?)
€ 112.500,-
  • BouwjaarMei 1999
  • Kilometerstand88.384 km
  • Vermogen485 PK
  • BrandstofSuper Plus 98
  • SchakelingHandgeschakeld
  • KenmerkenGrijs, Metallic lakCoupé2 deuren2 zitplaatsen
  • KentekenG-890-SJ

Opties

Informatie van de verkoper

English/German Below.

-They’ve invented the snooze missile. Something that is both easy and hard to drive, sounds like every petrol-fueled dream and drives smooth and refined. – The Ferrari 550 Maranello.

In 1996 werd de Ferrari 550 Maranello voor het eerst gepresenteerd aan het publiek. Een auto die veel dingen hoog hield, maar ook stopte met pretenderen. Zo verdween de achterbank voor hamsters van de 456 en werd er plaats gemaakt voor een bagage compartiment. Een échte two-seater voor de lange afstanden, met temperament van een Italiaan die nét uit de espressobar komt gelopen. De V12 van de 550 is eigenlijk – een beetje bipolair. Onderin is het een heerlijke auto om mee te toeren en comfortabel mee te rijden. Echter, zodra je de 5.5 V12 aanspreekt, gaat je golftas achterin in 4.4 seconde naar de honderd en trekt ie door tot de 320 km/h. FORE!

En dan nog even over die grote chrome pook in het midden… Dat is uiteindelijk, waarvoor ook wij het doen.. Elke keer als je de prachtige pook langs zijn aluminium geleiders haalt, tezamen met het typerende ‘klak-klak’ geluid als je schakelt en de brul van de V12 hoort, voel je je borsthaar groeien. Wat een heerlijk raspaard! Sla legday voortaan maar over bij de sportschool, de 550 voorziet je van aardige kuit. God, wat kunnen die gasten in Maranello toch goed je rationaliteit doen laten vergeten.. Zelfs onder de testrijders welbekend en werd het in 2000 en 2001 the Engine of the Year (4.0l +).

Er zijn er in totaal 3.083 stuks geboren. En wij? Wij hebben natuurlijk een van die drieduizend stuks, echter is die van ons een beetje éxtra lekker. Zoals een Duitse auto geleverd kan worden in ‘Die Heimat’ is deze geleverd in ‘La patria’, Italië. Gekocht door een echte Italiaan. Ze heeft wel een beetje Duits bloed want de kleur is Argento Nurburgring. Voor de 550 een iconische kleur die haar prachtig staat. Ze is volledig onderhouden en de historie is compleet. De vorige eigenaren hebben ontzettend goed voor gezorgd.

“The Ferrari is a dream. People dream of owning this special vehicle and for most, it will remain a dream apart from those lucky few.” – Enzo Ferrari.


--

English.

-They've invented the snooze missile. Something that is both easy and hard to drive, sounds like every petrol-fuelled dream and drives smooth and refined. - The Ferrari 550 Maranello.

In 1996, the Ferrari 550 Maranello was first presented to the public. A car that upheld many things, but also stopped pretending. For instance, the 456's hamster rear seat disappeared and made way for a luggage compartment. A true two-seater for long distances, with temperament of an Italian who has just walked out of the espresso bar. The 550's V12 is actually - a bit bipolar. Underneath, it's a lovely car for touring and comfortable driving. However, as soon as you turn on the 5.5 V12, your golf bag in the back goes to 100 in 4.4 seconds and it pulls through to 320 km/h. FORE!

And then a word about that big chrome gear lever in the middle... In the end, that's what we too do it for. Every time you pull the beautiful gear lever along its aluminium guides, together with the typical 'clack-clack' sound when you change gear and hear the roar of the V12, you feel your chest hair grow. What a delicious thoroughbred! Skip legday at the gym from now on, the 550 provides you with nice spawn. God, how well those guys in Maranello can make you forget rationality.... Well known even among test drivers, it became the Engine of the Year in 2000 and 2001 (4.0l+).

A total of 3,083 were born. And us? We, of course, have one of those three thousand units, however, ours is a little éxtra delicious. Just as a German car can be delivered in 'Die Heimat', this one was delivered in 'La patria', Italy. Bought by a real Italian. She does have a bit of German blood as the colour is Argento Nurburgring. For the 550, an iconic colour that looks great on her. She has been fully serviced and the history is complete. The previous owners took incredibly good care of it.

"The Ferrari is a dream. People dream of owning this special vehicle and for most, it will remain a dream apart from those lucky few." - Enzo Ferrari.


--

German.

-They've invented the snooze missile. Something that is both easy and hard to drive, sounds like every petrol-fuelled dream and drives smooth and refined. - The Ferrari 550 Maranello.

Im Jahr 1996 wurde der Ferrari 550 Maranello erstmals der Öffentlichkeit vorgestellt. Ein Auto, das viele Dinge hochhält, aber auch aufhört, sich zu verstellen. So verschwand beispielsweise die Hamsterrückbank des 456 und machte einem Kofferraum Platz. Ein echter Zweisitzer für lange Strecken, mit dem Temperament eines Italieners, der gerade aus der Espresso-Bar kommt. Der V12 des 550 ist tatsächlich ein bisschen bipolar. Unter der Haube ist es ein schönes Auto für Touren und komfortables Fahren. Doch sobald man den 5,5 V12 anwirft, geht die Golftasche im Fond in 4,4 Sekunden auf die Hundert und zieht bis zur 320 km/h-Marke durch. FORE!

Und dann noch ein Wort zu dem großen verchromten Schalthebel in der Mitte... Dafür tun wir es schließlich auch. Jedes Mal, wenn Sie den schönen Schalthebel entlang seiner Aluminiumführungen ziehen, zusammen mit dem typischen "Klack-Klack"-Geräusch beim Schalten und dem Brüllen des V12, fühlen Sie, wie sich Ihre Brusthaare aufstellen. Was für ein köstliches Vollblut! Überspringen Sie von nun an den freien Tag im Fitnessstudio, die 550 bietet Ihnen eine schöne Ausbeute. Gott, wie gut diese Jungs in Maranello die Rationalität vergessen machen können.... Er ist selbst unter Testfahrern bekannt und wurde in den Jahren 2000 und 2001 zum Motor des Jahres gekürt (4,0l+).

Insgesamt wurden 3.083 Kinder geboren. Und wir? Wir haben natürlich auch eine dieser dreitausend Einheiten, aber unsere ist ein bisschen extra lecker. So wie ein deutsches Auto in "Die Heimat" ausgeliefert werden kann, wurde dieses in "La patria", Italien, ausgeliefert. Gekauft von einem echten Italiener. Sie hat ein bisschen deutsches Blut, denn die Farbe ist Argento Nurburgring. Für die 550, eine ikonische Farbe, die ihr gut steht. Sie wurde vollständig gewartet und die Geschichte ist vollständig. Die Vorbesitzer haben sich unglaublich gut um ihn gekümmert.

"The Ferrari is a dream. People dream of owning this special vehicle and for most, it will remain a dream apart from those lucky few." - Enzo Ferrari.

Meer informatie

Technische informatie
Bandenmaat voor: 255/40 R18
Bandenmaat achter: 295/35 R18
Acceleratie (0-100): 4,4 s
Topsnelheid: 320 km/u

Maten en gewichten
Laadvermogen: 285 kg
GVW: 1.950 kg
Afmetingen (LxBxH): 455 x 194 x 128 cm
Wielbasis: 249 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 263 - € 298 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket: Nieuwe APK Volle tank

Aanvullende opties en accessoires

  • 3 punts veiligheidsgordel
  • Alarm klasse 1(startblokkering)
  • analoge klok
  • Central Locking
  • Lederen interieur
  • Sportuitlaatsysteem
  • USB aansluiting

Energiestraat 31411 AN NAARDEN

Robbert Buijs

Aanbod van deze aanbieder

Neem contact op